O NAS

Nasz Zespół



Zapraszamy Was do poznania naszej historii, naszego zespołu, naszej wytrwałości w nieustannym dążeniu do perfekcji.
"ponieważ to co perfekcyjne nigdy nie będzie już lepsze"
Stale się dla Was zmieniamy - według potrzeb.



Mgr Gabriela Niemiec
nauczyciel dyplomowany, pedagog, konsultant, wykładowca; szkoleniowiec, trener, tutor; specjalność: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, oligofrenopedagogika.
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wydział Pedagogiki i Psychologii, w zakresie pedagogiki wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej; w zakresie pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej; Wyższej Szkoły Humanistycznej w Brzegu w zakresie Oligofrenopedagogiki i Zarządzania Oświatą.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Wieloletni nauczyciel przedszkola i nauczyciel akademicki. Zajmuje się zagadnieniami nauczania i wychowania małego dziecka od wielu lat. Służy swoim doświadczeniem, pomocą oraz propozycjami rozwiązań nauczycielom na swoich szkoleniach. Zajmuje się również nauczaniem młodzieży – przyszłej kadry nauczycielskiej. Swoją pracę w edukacji traktuje jako własną pasję.
Na bieżąco poszerza wiedzę na kursach, warsztatach i szkoleniach związanych ze swoją specjalizacją.

Specjalizuje się w wyrównywanie różnic rozwojowych u dziecka w zakresie zdolności intelektualnych i zastosowania jej w praktyce, podczas terapii indywidualnej i zajęć korekcyjno-wyrównawczych, a w szczególności:
adaptacja dziecka w żłobku, przedszkolu, szkole
trudności w uczeniu się matematyki/ problemy z liczbą, cyfrą/
trudności w czytaniu i pisaniu/ analiza i synteza słuchowa, wzrokowa - głoskowanie, sylabizowanie/
złość i agresja, jak sobie radzić
sprawność manualna ręki, problemy z motoryką małą
zaburzenia przetwarzania sensorycznego- pierwsze objawy
emocje i sposób radzenia sobie z nimi
obniżona koordynacja wzrokowo- ruchowa
brak orientacji w schemacie ciała
niski poziom uspołecznienia, socjalizacji wiedzy społecznej
problemy w relacjach z rówieśnikami, adaptacją w grupie, umiejętnością współpracy
problemy z koncentracją uwagi, myślenia, uwagi i pamięci
i wiele innych…
https://pixabay.com/users/3764790


Mgr Katarzyna Jaworska
psycholog, konsultant, szkoleniowiec.
Absolwentka szkoleń z zakresu pomocy psychologicznej i psychoterapii oraz pomocy w sytuacji kryzysu, prowadzonych przez specjalistów z ośrodków terapeutycznych w kraju, takich jak: Instytut Terapii Gestalt z Krakowa, Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Krakowie, Instytut Ericksonowski z Łodzi, Laboratorium Psychoedukacji z Warszawy; uczelnie w kraju i specjalistów z zagranicy.
Na bieżąco poszerza swoją wiedzę na kursach, warsztatach i szkoleniach związanych ze swoją specjalizacją.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy zawodowej psychologa z dziećmi/ przedszkole/, młodzieżą i dorosłymi w zakresie poradnictwa, konsultacji i psychoterapii.

Specjalizuje się w:
psychoedukacji,
psychoprofilaktyce i pomocy psychologicznej rodzicom, dzieciom i młodzieży,
wspiera w trudnych sytuacjach wychowawczych,
interweniuje w nagłych sytuacjach kryzysowych,
zaburzeniach adaptacyjnych u dzieci,
trudnościach w nauce,
zaburzeniach zachowania,
zaburzeniach emocjonalno – społecznych,
pomaga zminimalizować objawy związane z kryzysami rozwojowymi i radzeniu sobie ze stresem u dzieci.


Mgr Kazimiera
Chećko-Mazurek
logopeda, oligofrenopedagog, nauczyciel edukacji przedszkolnej, nauczyciel rytmiki, certyfikowany instruktor rytmiki, nauczyciel akademicki.
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Wydział filologiczny. Podyplomowe studia kwalifikacyjne w zakresie logopedii; Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wydział Pedagogiczny i Artystyczny. Podyplomowe studia kwalifikacyjne w zakresie edukacji muzycznej; Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Wydział Artystyczny. Podyplomowe studia kwalifikacyjne z emisji głosu.
Na bieżąco poszerza swoją wiedzę na kursach, warsztatach i szkoleniach związanych ze swoimi specjalizacjami.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy zawodowej logopedycznej z dziećmi/ przedszkole/, młodzieżą i dorosłymi, w tym w pracy diagnostyczno – terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą.

Specjalizuje się w:
diagnozowaniu logopedycznym w celu ustalenia stanu mowy oraz poziomu rozwoju językowego dzieci
prowadzeniu zajęć logopedycznych dla dzieci
porad i konsultacji dla rodziców i nauczycieli w zakresie stymulacji rozwoju mowy dzieci i eliminowania jej zaburzeń/ wad/
podejmowaniu działań profilaktycznych zapobiegających powstawaniu zaburzeń komunikacji językowej we współpracy z rodzicami dzieci